Beoordelingen van Bram Ladage Utrecht
Recente recensies
Abhinav
Anne
Was eigenlijk niet zo geweldig en prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken. De stoof die erop zit had ik liever in een apart bakje gezien. Patat wordt toch zacht wat minder lekker is. De porties zijn royaal en bezorging netjes en keurig op tijd. Door de hoge bezorgkosten (4euro) heb ik geen fooi gegeven. 2,50 lijkt mij bij bestelling boven de 25 euro wel genoeg.
Edwin
20 kipnuggets bestellen is geen 18 krijgen. Verder is de kwaliteit zoals we het altijd gewend zijn.
Reactie van Bram Ladage
Hey, das niet zoals het hoort. Telfout waarschijnlijk, dus ik ga een telraam zoeken voor ons team😅 Als u een volgende keer in de winkel bent, meld het gerust zodat we het met u kunnen goedmaken😇
Serges
Was mooie optijd en het was lekker.
Reactie van Bram Ladage
Fijn om te horen😃
Abhi
Reactie van Bram Ladage
🤩
Bas
De medewerkers waren vergeten de internet bestelling(en) klaar te maken, e.e.a. resulteerde in 20 minuten wachtijd. Dit terwijl het hele doel van het plaatsen van een dergelijke bestelling is het niet hoeven wachten, waar ik dan ook geen tijd voor had, laat staan geduld.
Reactie van Bram Ladage
Excuus voor deze fout. Ik heb het besproken met de desbetreffende team-members dat we dit tot een minimum moeten beperken. Helaas was ik er zelf niet om de drukte op dat moment in te schatten, maar we vergeten zoiets nooit expres. Ik hoop dat het een volgende keer wel goed gaat🙏
K
Het was erg lekker!
Steph
Super snel bezorgd, en verrukkelijk zoals altijd.
Reactie van Bram Ladage
Dank u dank u 🙏
Willeke
Normaal altijd heel tevreden maar vandaag slappe patat, en heel weinig stoofflees die ook nog heel smaakloos
Reactie van Bram Ladage
Bedankt voor uw review, ook al was het niet naar wens deze keer. Ik benader u privé om u tegemoet te komen
Anjali
Geweldig lekkere frietjes
Reactie van Bram Ladage
Yesss, puntje gescoord 🤩
Reda Alnoueimi
Bart
Portie friet is niet meegeleverd en telefoon werd niet opgenomen om navraag te doen.
Ömer
Tot mijn grote teleurstelling zijn jullie de pindasaus van mijn mexicano vergeten erbij te doen
Reactie van Bram Ladage
Wat vervelend dat notabene ik zelf uw pindasaus ben vergeten. Dat was niet mijn bedoeling! Ik benader u prive om het met u goed te maken. Mvg. Barry
Willeke van den Broek
Precies op de afgesproken tijd bezorgd en uiteraard lekker als altijd! :)
Laurens
Kon het vrij snel ophalen. Lekkere friet maar ik hou zelf meer van dunne frietjes. Deze waren vrij dik
M
Hoewel de bezorger erg vriendelijk, optijd en ik de kwaliteit van Bram altijd goed vind, miste er bij de bezorging een bakje saus. Bij mijn eerdere bestelling bij Bram, was dit ook al het geval en miste er een kroket. Ik zou Bram Ladage dan ook vriendelijk willen verzoeken om de bestellingen voordat ze worden bezorgd dubbel te checken zodat dit ik de toekomst kan worden voorkomen.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Bram Ladage
Oeps, das niet de bedoeling. Ik heb u een mail gestuurd met uitleg en hopelijk een oplossing
Debbie
Sneller geleverd dan gedacht, vriendelijke bezorging, stevig verpakt en nog krapperig/lekker.
A.
Bleke friet met melige inhoud.
Thomas
Met een kortingscode de bestelling geplaatst omdat de vorige keer niet alles goed ging. Dit keer kregen we helaas (wederom) de sauzen niet mee, waar je helaas thuis pas achter komt. Het eten was verder prima.
Thomas
Doorgaans zeer tevreden, gister was echter een teleurstelling. De bestelling was niet compleet (saus ontbrak), klopte niet (kleine milkshake i.p.v. een middel) en was te laat klaar, al kan dat natuurlijk een keer gebeuren. Jammer, zeker ook van de fooi die je vooraf al geeft, maar er dan weinig tot geen service voor terugkrijgt. Wij zullen voor de volgende keer goed nadenken of we hier weer heen gaan.
Reactie van Bram Ladage
Beste Thomas, fijn elkaar even gesproken te hebben. Ik hoop een passende oplossing te hebben geboden en u binnenkort te treffen in onze winkel ;-)
Oscar
Bestelling verkeerd verwerkt, was eigenlijk een stoof supersize. Kan gebeuren.
Reactie van Bram Ladage
Ai, das niet de bedoeling natuurlijk! Ik benader je privé om het goed te maken😊
Yogi
Superlekkere friet en geweldig aardig personeel!
Frank
Heerlijke frietjes, best in town!
Rogier
Yo
op tijd kunnen afhalen, supervriendelijk personeel
Barry
Frank
Sven
Em
Burgers waren smakeloos, droog en hard, we hadden de verkeerde burgers, de Burgers met pindasaus dus niet ontvangen, frietjes waren te zout terwijl we GEEN zout wilden, terwijl deze normaal gesproken wel goed zijn.
Raymodn
We hadden Vega kopburgers besteld. Helaas waren deze niet Vega maar was het gewoon vlees :( Salliant detail, op de website zijn de echte kipburgers uitverkocht...
Eileen
Super snel geholpen door paar lieve dames
stijn
Anon
Te zoutig en pinda saus heeft geen smaak. De patat was wel heerlijk.
A
Bestelling klopte niet. Broodje frikandel bleek zonder broodje geleverd. Verder is de bereiding altijd goed.
Femke
Geweldige frietjes en service, elke week weer een feestje!
Myrthe Spiteri
We hebben een heerlijke kantoorlunch gehad, dank jullie wel!
Braam
De plantyburger was op 🤨
Nic
Heerlijke verse hamburger en fantastische friet. Kan niet smakelijker!!! (De hamburger zonder de saus)
Jan
Eten was super! Bij een afhaalbestelling verwachtte ik echter wel dat het direct af te halen is op de doorgegeven tijd en niet een kwartier hoef te wachten, maar dat had misschien te maken met drukte op die tijd :)
Bart Wolfs
Altijd lekkere friet alleen heel vervelend dat er zout op gedaan is terwijl we dit bij de bestelling niet gekozen hadden. Mijn dochter van 1,5 kon daardoor geen friet eten.
Gerben
Hele lekkere friet.
Ömer
Lekkere patat, snelle service en vriendelijk personeel!
T
Helaas is geen gehoor gegeven aan de geplaatste voedselallergie opmerking bij de bestelling. Tip om dit iets serieuzer te nemen. Ik heb het helaas niet kunnen eten maar mijn collega was er gelukkig mee.
Jolanda
De lekkerste patat/stoof. Ik had een bestelling gemaakt (om 16.30) met een afhaaltijd; ik heb 15 minuten moeten wachten. Had weinig zin.
Reinier
verjaardag
Heerlijk, ruim voldoende, vriendelijke benadering. Tip: als er 3 verschillende soorten kroketten in bestelling zitten, op zakje aangeven welke het is.
Reactie van Bram Ladage
Naar aanleiding van uw review zijn we gaan testen en hebben we een kleine aanpassing gemaakt in ons bakproces zodat onze Brammetjes langer krokant en smeuïg blijven met een bestelling. Helaas zijn de bereidingswijze en onze bezorgkosten dingen die we niet makkelijk kunnen aanpassen en proberen we een mix te maken waar iedereen tevreden mee is. Zo zal alles apart verpakken na extra tijd ook extra kosten met zich meebrengen. Bezorgkosten zijn voor de verdere postcodes € 3,50 i.p.v. de € 4,- die u schrijft. Dit omdat we onze bezorgers langer kwijt zijn😉 Ik hoop u een passende reactie te hebben gegeven wat eea wat verduidelijkt. Mvg. Barry Team Bram LRC